Fasilitointi työyhteisöille Helsingistä käsin koko Suomeen

Kaipaatko helpotusta toimintaasi? Tuntuuko siltä, että organisaatiossasi voitaisiin asiat tehdä helpommin? RMV-Koulutus Oy auttaa Helsingissä ja muualla Suomessa työyhteisöjä ja muita yhteisöjä työn helpottamisessa. Turhat tehtävät ja byrokraattiset portaat usein nielevät suuren osan tuottavasta ajasta. Autan löytämään onnistuneet ryhmäprosessit, joilla yhteisön jäsenet saavat enemmän ajastaan irti, ilman turhia ja tavoitteiden kannalta turhia prosesseja.

Fasilitiointi sopii yrityksille ja yhteisöille, jotka haluavat tehostaa ryhmäprosessejaan.

Helpompaa työntekoa, yksi kokous kerrallaan

Yhdessä pystymme rakentamaan toimivan yhteistyön yhteisösi jäsenten välille. Autan työyhteisöä pääsemään tavoitteeseensa toimivasta yhteistyöstä. Pienessä mittakaavassa tämä voi tarkoittaa kokousten suunnittelua, suuremmassa mittakaavassa koko työprosessin kirkastamista.

Tehokkuutta työhön - kysy lisätietoja

Haluatko parantaa yhteisösi työskentelyprosessia? Ota yhteyttä  ja jutellaan lisää, kuinka voimme yhdessä tehostaa toimintaanne fasilitoinnin keinoin. Voit myös tutustua Suomen Fasilitaattoreiden sivuun.